Virtuella assistenter brukar entreprenörer, organisationer eller företag anlita när det inte finns pengar eller tid att ha en heltidsanställd anställd marknadsassistent eller liknande på företaget. Eller bara när man behöver lite extra hjälp under en period.
En virtuell assistent sitter hemifrån och jobbar på uppdrag av arbetsgivaren.
Vad gör en VA? En virituell assistent (VA) kan ha många olika inriktningar beroende på vad man som assistent har för kunskaper.
Exempelvis när ni anlitar oss på Awesome media som virtuell assistent så hjälper vi er med era sociala- och digitalamedier och det innebär bland annat att vi kan hjälpa er med:
Uppdatera och planera era sociala medier
Uppdatera och underhålla er hemsida
Planera och skriva nyhetsbrev
Analysera era kanaler
SEO
Skriva texter
Vara ett bollplank
och mycket mycket mer...
Är du ute efter en virtuell assistent till ditt/ert företag? Skriv ett meddelande till oss så hör vi av oss för en genomgång av vad vi skulle kunna hjälpa er med!
Välkommen att höra av er för en enklare och lugnare vardag!
Awesome media jobbar som virtuell assistent med inriktning mot sociala och digitala medier. Vill du som företagare höra mer om hur jag kan hjälpa er? Hör av dig till mig, hej@awesomemedia.se
www.awesomemedia.se