Awesome media - 
Virtuell assistent inom sociala medier, digital marknadsföring och Digital marknadsföringskonsult.

©Awesome media 2019

Digital marknadsföringskonsult

Att anlita en Digital marknadsföringskonsult eller Virtuell assistent som jag även säger ibland innebär att du kan ta in hjälp för bara några timmar i månaden eller på längre större uppdrag, utan några anställningskostnader för ditt företag. Vilket innebär att jag sitter hemifrån och jobbar och står för mina egna försäkringar och teknisk utrustning. Mycket praktiskt om det inte finns möjlighet att anställa en person i företaget på heltid för att få hjälp med, som i det här fallet sina sociala och digitala medier.

Vem kan då anlita mig som digital marknadsföringskonsult?

Jag jobbar för entreprenörer, små och medelstora företag eller organisationer.  

 

Hur fungerar det?

Vi startar med ett möte antingen via telefon eller ett fysiskt möte om vi är nära, där kommer vi kommer fram till vad du önskar få hjälp med. Vi sätter tillsammans upp en tidsplan för när sakerna ska vara gjorda. Därefter skickar du i, lugn och ro, de uppgifter som behöver göras till mig för att sedan få återkoppling på det som ska göras inom utsatt tid.

Min inriktning i företaget är sociala och digitala medier, vilket innebär att jag kan hjälpa dig med:

  • Uppdatera och planera era sociala medier

  • Facebook & Instagram fix

  • Pinterest 

  • Sociala medie strategier

  • Bildhantering

  • Underhålla och uppdatera hemsida

  • Skriva nyhetsbrev

  • Analysera era kanaler

  • Sökordsoptimering

  • Skriva texter

  • Annonsering

  • Vara ett bollplank till dig

och mycket mycket mer...

Dessa tjänster nedan bokas med ett minimum på 3 månader.

Välkommen att höra av dig för en enklare och lugnare vardag!

Virtuell assistent &
Digital marknadsföringskonsult

4 timmar/mån

Vi kommer tillsammans att lägga upp hur du använder min tid i ditt företag. 

Genom verktyget Trello skapar vi ett system med to-do listor, dokument och tankar kring vad vi ska göra varje månad. 

Du följer vad jag lagt min tid på genom att titta på min tidrapport som du alltid har tillgång till.

Från
3.400 kr
exkl moms

5 timmar/mån

Vi kommer tillsammans att lägga upp hur du använder min tid i ditt företag. 

Genom verktyget Trello skapar vi ett system med to-do listor, dokument och tankar kring vad vi ska göra varje månad. 

Du följer vad jag lagt min tid på genom att titta på min tidrapport som du alltid har tillgång till.

Från
4.250 kr
exkl moms

6 timmar/mån

Vi kommer tillsammans att lägga upp hur du använder min tid i ditt företag. 

Genom verktyget Trello skapar vi ett system med to-do listor, dokument och tankar kring vad vi ska göra varje månad. 

Du följer vad jag lagt min tid på genom att titta på min tidrapport som du alltid har tillgång till.

Från
5.100 kr
exkl moms

KUNDRECENSIONER

C92A0593_edited.jpg

Malin Emilsson,
Kraft & Balans

Ulrika hjälper oss löpande med vår onlinenärvaro sedan våren 2017. Hon är inlyssnande och förstår vårt varumärke på ett sätt som gör det väldigt lätt att vara kund. Ulrika tar egna initiativ och kommer med idéer och stämmer av så att det som ska göras ligger i linje med vår verksamhet just nu. Vi får en kontinuitet i vår onlinenärvaro och jag får tid att fokusera på kärnverksamheten vilket är riktigt skönt.

Jag vill gärna rekommendera Ulrika som Virtuell Assistent!

#socialamedier #facebook #linkedin #instagram #nyhetsbrev #blogginlägg #statistik #virtuellassistent

Kicki Westerberg, Ekonomisk PT

Kicki Westerberg,
Ekonomisk PT

Ulrika är min första VA. Att anlita henne våren 2017 har lyft mitt onlineföretag. Jag har en tendens att fastna i delar av arbetet som jag i och för sig gillar men som inte tillför något. Nu fokuserar jag på att planera och skriva mina texter. När det är klart så tar Ulrika vid med SEO, publicering och övriga tekniska bitar. Vår samarbete fungerar utmärkt!

 

Om du vill få ditt företag att växa så kan du inte göra allt själv, En bra VA är ett stort stöd när du vill nå ut till flera.

#socialamedier #facebook #linkedin #instagram #publicering #SEO #bildhantering #statistik #virtuellassistent #freebie #blogg

helena-broander.jpg

Helena Broander,
Beyond Illusions

Vilken lättnad det varit att ha Ulrika som assistent. Hon har skött sina uppgifter exakt som hon lovade från början, varit väldigt organisera och tydlig. Det bästa har varit att jag har kunnat släppa alla de uppgifter som jag tidigare upplevt betungande. 

Ulrika har helt och hållet skött om mina sociala medier, sökordsoptimerat min blogg och kollat statistik. 

Jag rekommenderar alla som har för mycket att göra med sin onlineverksamhet att testa Ulrika, det är värt varenda öre!

#socialamedier #facebook #linkedin #instagram #content #hemsida #seo #bildhantering #virtuellassistent