Virtuell assistent

Virtuell assistent

Att anlita en Virtuell assistent innebär att du kan ta in hjälp för bara några timmar i månaden eller på längre större uppdrag, utan några anställningskostnader för ditt företag.

 

Jag sitter hemifrån och jobbar och står för mina egna försäkringar och teknisk utrustning vilket är mycket praktiskt för er, om det inte finns möjlighet att anställa en person i företaget på heltid för att få hjälp med. Jag jobbar som Virtuell assistent inom sociala och digitala medier.

Vem kan då anlita mig?

Jag jobbar för entreprenörer, små och medelstora företag eller organisationer.  

 

Hur fungerar det?

Vi startar med ett möte antingen via telefon eller ett fysiskt möte om vi är nära, där vi kommer fram till vad du önskar få hjälp med. Det ingår ett 30 minuter kostnadsfritt uppstartsmöte för att vi ska få en känsla av vilka vi är som företagare och om vi passar att arbeta ihop. Du kommer under samtalet få veta pris eller så skickar jag en offert till dig efter avslutat samtal där du i lugn och ro kan komma fram till vilka tjänster som du önskar få hjälp med. 

 

När vi beslutat oss för att vi vill samarbeta med varandra så sätter vi tillsammans upp en tidsplan för när sakerna ska vara gjorda. Därefter skickar du i, lugn och ro, de uppgifter som behöver göras till mig för att sedan få återkoppling på det som ska göras inom utsatt tid.

Min inriktning i företaget är sociala och digitala medier, vilket innebär att jag kan hjälpa dig med:

  • Underhålla och uppdatera hemsida

  • Uppdatera och planera sociala medier

  • Facebook & Instagram fix

  • Lägga till linktree

  • Skapa hashtaglistor

  • Pinterest - uppdatera

  • Sociala medie statistik

  • Bildhantering med bilder och mallar i Canva

  • Skriva blogginlägg

  • Skriva nyhetsbrev

  • Sökordsoptimering

  • Annonsering

  • Vara ett bollplank till dig

och mycket mycket mer...

Tjänsterna nedan bokas med ett minimum på 3 månader då sociala och digitala medier är ett långsiktigt samarbete.

Du är välkommen att höra av dig för en enklare och lugnare vardag!

4 timmar/mån

Vi kommer tillsammans att lägga upp hur du använder min tid i ditt företag. 

Genom verktyget Trello skapar vi ett system med to-do listor, dokument och tankar kring vad vi ska göra varje månad. 

Du följer vad jag lagt min tid på genom att titta på min tidrapport som du alltid har tillgång till.

Din investering:

3.400 kr exkl moms

Boka ditt paket här!

5 timmar/mån

Vi kommer tillsammans att lägga upp hur du använder min tid i ditt företag. 

Genom verktyget Trello skapar vi ett system med to-do listor, dokument och tankar kring vad vi ska göra varje månad. 

Du följer vad jag lagt min tid på genom att titta på min tidrapport som du alltid har tillgång till.

Din investering:

4.250 kr exkl moms

Boka ditt paket här!

6 timmar/mån

Vi kommer tillsammans att lägga upp hur du använder min tid i ditt företag. 

Genom verktyget Trello skapar vi ett system med to-do listor, dokument och tankar kring vad vi ska göra varje månad. 

Du följer vad jag lagt min tid på genom att titta på min tidrapport som du alltid har tillgång till.

Din investering:

5.100 kr exkl moms

Boka ditt paket här!

NÅGRA KUNDRECENSIONER

C92A0593_edited.jpg

Malin Emilsson,
Kraft & Balans

Ulrika har hjälpt oss löpande med vår onlinenärvaro mellan våren 2017-2019. Hon är inlyssnande och förstod vårt varumärke på ett sätt som gör det väldigt lätt att vara kund. Ulrika tar egna initiativ och kommer med idéer och stämmer av så att det som ska göras ligger i linje med vår verksamhet just nu. Vi fick en kontinuitet i vår onlinenärvaro och jag fick tid att fokusera på kärnverksamheten vilket var riktigt skönt.

Jag vill gärna rekommendera Ulrika som Virtuell Assistent!

#socialamedier #facebook #linkedin #instagram #nyhetsbrev #blogginlägg #statistik #virtuellassistent

Kicki Westerberg, Ekonomisk PT

Kicki Westerberg,
Ekonomisk PT

Ulrika är min första VA. Jag anlitade henne våren 2017-2020 och det har lyft mitt onlineföretag. Jag har en tendens att fastna i delar av arbetet som jag i och för sig gillar men som inte tillför något. Jag fokuserade på att planera och skriva mina texter. När det var klart så tog Ulrika vid med SEO, publicering och övriga tekniska bitar. Vår samarbete fungerade utmärkt!

 

Om du vill få ditt företag att växa så kan du inte göra allt själv, En bra VA är ett stort stöd när du vill nå ut till flera.

#socialamedier #facebook #linkedin #instagram #publicering #SEO #bildhantering #statistik #virtuellassistent #freebie #blogg

helena-broander.jpg

Helena Broander,
Beyond Illusions

Vilken lättnad det varit att ha Ulrika som assistent. Hon har skött sina uppgifter exakt som hon lovade från början, varit väldigt organisera och tydlig. Det bästa har varit att jag har kunnat släppa alla de uppgifter som jag tidigare upplevt betungande. 

Ulrika har helt och hållet skött om mina sociala medier, sökordsoptimerat min blogg och kollat statistik. 

Jag rekommenderar alla som har för mycket att göra med sin onlineverksamhet att testa Ulrika, det är värt varenda öre!

#socialamedier #facebook #linkedin #instagram #content #hemsida #seo #bildhantering #virtuellassistent

Awesome media - 
 Digital marknadsföringskonsult och Virtuell assistent inom sociala medier

  • Instagram - White Circle
  • Facebook - White Circle
  • Pinterest - White Circle
  • LinkedIn - White Circle

Mail: hej@awesomemedia.se

Telefon: 0708-323334

Awesome media

Besöksadress: Stridsvagnsvägen 14, 291 39 Kristianstad

Godkänd för F-skatt

©Awesome media 2020 - webbdesign av Awesome media