Virtuell assistent

Att anlita en Virtuell assistent innebär att du kan ta in hjälp för bara några timmar i månaden eller på längre större uppdrag, utan några anställningskostnader för ditt företag.

 

Jag sitter hemifrån och jobbar och står för mina egna försäkringar och teknisk utrustning vilket är mycket praktiskt för er, om det inte finns möjlighet att anställa en person i företaget på heltid för att få hjälp med. Jag jobbar som Virtuell assistent inom sociala och digitala medier.

Vem kan då anlita mig?

Jag jobbar för entreprenörer, små och medelstora företag eller organisationer.  

 

Hur fungerar det?

Vi startar med ett möte antingen via telefon eller ett fysiskt möte om vi är nära, där vi kommer fram till vad du önskar få hjälp med. Det ingår ett 30 minuter kostnadsfritt uppstartsmöte för att vi ska få en känsla av vilka vi är som företagare och om vi passar att arbeta ihop. Du kommer under samtalet få veta pris eller så skickar jag en offert till dig efter avslutat samtal där du i lugn och ro kan komma fram till vilka tjänster som du önskar få hjälp med. 

 

När vi beslutat oss för att vi vill samarbeta med varandra så sätter vi tillsammans upp en tidsplan för när sakerna ska vara gjorda. Därefter skickar du i, lugn och ro, de uppgifter som behöver göras till mig för att sedan få återkoppling på det som ska göras inom utsatt tid.

Min inriktning i företaget är sociala och digitala medier, vilket innebär att jag kan hjälpa dig med:

Underhålla och uppdatera hemsida

Uppdatera och planera sociala medier

Facebook & Instagram fix

Lägga till linktree

Skapa hashtaglistor

Pinterest - uppdatera

Sociala medie statistik

Bildhantering med bilder och mallar i Canva

Skriva blogginlägg

Skriva nyhetsbrev

Sökordsoptimering

Annonsering

Vara ett bollplank till dig

och mycket mycket mer...

Tjänsterna nedan bokas med ett minimum på 3 månader då sociala och digitala medier är ett långsiktigt samarbete.

Du är välkommen att höra av dig för en enklare och lugnare vardag!

ulrika-andersson.jpg
virtuell-assistent-awesome-media.jpg

Virtuell assistent

4h/månaden

Vi kommer tillsammans att lägga upp hur du använder min tid i ditt företag. 

Genom verktyget Trello skapar vi ett system med to-do listor, dokument och tankar kring vad vi ska göra varje månad. 

Du följer vad jag lagt min tid på genom att titta på min tidrapport som du alltid har tillgång till.

Din investering:
3.400 kr mån exkl moms

Virtuell assistent

5h/månaden

Vi kommer tillsammans att lägga upp hur du använder min tid i ditt företag. 

Genom verktyget Trello skapar vi ett system med to-do listor, dokument och tankar kring vad vi ska göra varje månad. 

Du följer vad jag lagt min tid på genom att titta på min tidrapport som du alltid har tillgång till.

Din investering:
4.250 kr mån exkl moms

awesome-media.jpg
awesome-media.jpg

Virtuell assistent

6h/månaden

Vi kommer tillsammans att lägga upp hur du använder min tid i ditt företag. 

Genom verktyget Trello skapar vi ett system med to-do listor, dokument och tankar kring vad vi ska göra varje månad. 

Du följer vad jag lagt min tid på genom att titta på min tidrapport som du alltid har tillgång till.

Din investering:
5.100 kr mån exkl moms

"Ulrika på Awesome media har en stor kunskap och perfekt känsla för vad jag önskade gällande min hemsida och webshop. Hon tolkar direkt vilken känsla jag önskade. 

 

Lätt, smidigt, konkret och tydlig vad det än gäller. Levererar det hon lovar enligt tidsplanen vi satte upp.


Jag kan varmt rekommendera Ulrika, jag är supernöjd!"

 

Annika Benedel , Bahlsam Hår&Makeup AB

Bahlsam.se / Bahlsam.com